• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Досвід роботи
  • Досвід роботи ДНЗ "Оптимізація взаємодії сім`ї і дошкільного закладу у вихованні дітей"

"Оптимізація взаємодії сім`ї і дошкільного закладу у вихованні дітей"

Творча група педагогів :

вихователь-методист Кисленко Світлана Григорівна

кваліфікаційна категорія: «cпеціаліст першої категорії»,

Гутарєва Олена Володимирівна

вихователь спеціальної групи для дітей з порушенням мовлення

кваліфікаційна категорія: «cпеціаліст вищої категорії»,

Чайка Світлана Анатоліївна ,

вихователь спеціальної групи для дітей з порушенням мовлення

кваліфікаційна категорія: «cпеціаліст »,

педагогічне звання «Вихователь-методист»

Запоріжжя, 2015

ЗМІСТ

1. Вступ

1.1 Актуальність теми досвіду

1.2 Мета досвіду

1.3 Етапи створення досвіду, завдання, методи, форми та прогнозований результат

1.4 Провідна педагогічна ідея досвіду

1.5 Умови в яких створювався досвід

2.Теоретична частина.

2.1.Система роботищодо оптимізації взаємодії сім`ї і дошкільного закладу

3. Практична частина..

3.1 . Додатки. Перспективний план роботи консультативного клубу

« Школа батьківства»

3.2. Конспекти занять «Школи батьківства»

а) Ігротека для батьків та дітей «У садок із радістю. Як запобігти ускладнень адаптації дитини до умов групи ( дошкільного закладу)».

б) Практикум для батьків «Співпраця дошкільного закладу, вчителя-логопеда і сім’ї у подоланні мовних вад дітей дошкільного віку»

в)Практикум «Використаннясистеми М.Монтессорі у розвитку дітей дошкільного віку»

г) Тренінг «Роль і місце матері у вихованні дитини»

д) Заняття з елементами арттерапії «Емоційне і психічне здоров’я дошкільника»

є) Тренінг для батьків «Стилі виховання дитини в сім’ї». Обмін родинним досвідом

ж) Семінар "Роль книги і читання в житті наших дітей"

з) Тренінг «Роль казки та TV у розвитку особистості дитини»

и) Практикум «Гра – забава»

і) Ділова грами«Як добре, що є сім'я , яка від бід будь-яких скрізь зберігає мене »

ї) Інтерактивне заняття з елементами тренінгу «Помилки виховання в сім'ї, їх наслідки.

к) Практикум «Підготовка руки дошкільника до письма»

л) Пошуково-апробаційна гра «Роль батьків у моральному вихованні своїх дітей»

м) Тренінг «Гіперактивні діти. Які вони?».

н) Практикум «Граємо вдома - розвиваємо мову»

о) Тренінг «Добрі традиції родини»

п) Практикум «Будемо здорові ! » Тренінг «Ваша дитина - майбутній школяр »

3.3. Анкети , памятки для батьків.

4. Література

Кiлькiсть переглядiв: 600

Коментарi