• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Наш заклад приймає участь у конкурсі для педагогічних працівників ДНЗ "Моя країна-Україна" - маршрутна гра "Мандрівка рідними стежками"

Наш заклад приймає участь у конкурсі для педагогічних працівників ДНЗ "Моя країна-Україна" - маршрутна гра "Мандрівка рідними стежками"

2018-01-24

/Files/images/Прапор_міста_Запоріжжя_(2003).svg.png

Заявка

на участь у районному конкурсі для педагогічних

працівників ДНЗ «Моя країна-Україна»

Назва дошкільного навчального закладу ДНЗ № 175
Електронна адреса сайту ДНЗ http://dnz175.edukit.zp.ua/
ПІБ учасника (або дані про керівника авторського колективу) Керівник авторського колективу: Чайка Світлана Анатоліївна члени авторського колективу: Колодяжна Ірина Вікторівна Нестеренко Антоніна Яківна Піскунова Світлана Анатоліївна Романова Ірина Миколаївна
Посада Вихователь
Контактний телефон (учасника) 0992856537
Номінація Дидактична розробка для роботи з дітьми
Тема «Мандрівка рідними стежками» - маршрутна гра

Дидактична розробка для роботи з дітьмистаршого віку

«Мандрівка рідними стежками» - маршрутна гра

Продовжувати знайомити дітей з рідним містом, з архітектурою м. Запоріжжя; Розвивати монологічне та діалогічне мовлення дітей. Розвивати логічне мислення. Виховувати любов до рідного міста , бажання зробити його найкращим. Закріпити знання дітей про цифри, числах, вміння орієнтуватися на площині.

Обладнання: ігрове поле ( у вигляді Запорізького краю), кубик, фішки (діти-українці, різнокольорові конверти з картками – зображеннями міста Запоріжжя.Розмір ігрового поля:125 см х80 см

Правила гри:

Кількість гравців: від 2 до 6

Час гри: 10 хвилин та більше

У грі можуть брати участь від 2 до 6 гравців. Черговість ходів визначається жеребкуванням. По черзі кидаючи кубик, діти - гравці пересувають фішки на стільки кружечків вперед, скільки показує кількість на кубику.

Щоб дійти до фінішу, гравцям необхідно триматися кольорової стежинки, але при цьому гравці повинні виконувати правила гри та завдання, які випали на ту чи іншу позначку. Знайти відповідну картку-зображення та розташувати біля позначки.

Якщо гравець потрапляє на сектор ізсвітло-фіолетовою позначкою, то він повинен виконати завдання з освітньої лінії «Особистість дитини», якщо на сектор з синьою позначкою, то він повинен виконати завдання з освітньої лінії «Дитина в соціумі», зеленою позначкою, то він повинен виконати завдання з освітньої лінії «Дитина у світі природи»,якщо на сектор з помаранчевою позначкою- завдання з освітньої лінії «Дитина у світі культури»,на сектор з бірюзовою позначкою, то виконати завдання з освітньої лінії «Гра дитини», якщо на сектор з жовтою позначкою, то він повинен виконати завдання з освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»», на сектор з темно-фіолетовою позначкою - завдання з освітньої лінії «Мовлення дитини». Педагог допомагає дитині знайти відповідну позначку та називає або проговорює завдання. Дитина виконуєзавдання, знаходить відповідь у картинках та зображеннях та розташовує на ігровому полі (у вигляді Запорізького краю). Якщо у ході гри дитині випадає на червоний сектор із позначкою то треба розкрити якийсь «Цікавий факт» про історичне минуле або сучасне Запоріжжя, якщо дитини має труднощі у відповіді, вихователь дістає з конверту червоного кольору та розповідає дітям про цікавий факт.Якщо позначка з зображенням скрипкового ключа – це означає музичну паузу

(музична пауза може замінюватися народною рухливою грою).Якщо хід гравця потрапив на синю стрілу це означає перехід ходу -«Тут шлях коротше!», якщо випав хід на помаранчеву - «Повернись! Відпочинь!». За правильну відповідь кожна дитина отримує картинку-жетончик із гербом Запоріжжя. Гра завершується, якщо гравець першим досягне фінішу, підраховуються жетончики, визначаються переможець.

Завдання до гри

Освітня лінія «Особистість дитини».

1. Добери та розташуй речі, які допомогли козакам бути спритними, сильними, мужніми.

2. Збери картинки та назви як найбільш українських страв.

3. Вибери та назви безпечні правила поводження з тваринами, рослинами відвідуючи Заповідник о. Хортиця (знаки безпеки).

4. Збери лікарські рослини нашої місцевості та назви їх.

5. Самоставлення. Образ «Я». Якщо ти дівчинка, ти живешь на Україні.. назви себе ( я україночка) та обери дівочі прикраси та жіночий національний костюм. Якщо ти хлопчик, ти живешь на Україні.. назви себе ( я українець) та обери національний чоловічий костюм.

Освітня лінія «Дитина у соціумі».

1. Назви сімейні та національні традиції твоєї родини ( Різдво, Трійця, Купала, св. Миколаю, народження. Пасха, День Незалежності, тощо).

2. Склади родовід (родинне дерево) своєї сім’ї та назви хто вони для тебе ( мама, тато, бабуся, дідусь, дядько, тітонька, брат, сестра)

3. Як називається місце, де жили козаки? Знайди зображення серед картинок та розташуй на карті.

4. Хто такий козак? Знайди серед картинок із зображенням козака.

5. Хто такі джури? Знайди картинку та розташуй її на карті.

Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі».

1. Збери, назви та розташуй на карті рослини, які зростають в нашій місцевості.

2. Назви та збери зображення тих тварин, які мешкають на о.Хортиці.

3. Що розділяє м.Запоріжжя на лівий та правий берег. Назви та знайди відповідне зображення (річка Дніпро).

4. Назви та вибери зображення птахів нашої місцевості.

5. Назви та розташуй на карті культурні рослини, які ростуть на Запорізькій землі (соняшник, кукурудза, пшениця, льон, тощо)

Освітня лінія «Дитина у світі культури».

1. З пропонованих зображень добери краєвиди м Запоріжжя.

2. Кожна країна, кожне місто має свій прапор, герб. Серед пропонованих обери прапор та герб нашого міста.

3. Назви споруду, яку побудовано на р. Дніпро. (Дніпрогес)

4. Добери професії, за якими працюють твої батьки (професіі, а для ускладнення добрати ще й знаряддя для праці.

5. Назви видатних людей м. Запоріжжя, якщо дитина затрудняється то вихователь пропонує змінити завдання. Назви види транспорту нашого міста.

Освітня лінія «Гра дитини».

1. Якщо на фішці дитині випадає скрипковий ключ, це значить що буде музична пауза. Музично-рухлива гра «Зозуля» або будь яка народна рухлива.

2. Назви та обери з пропонованих картинок з народними іграшками ( яворівська, мотанка, забавка, свіщик тощо)

Освітня лінія «Дитини в сенсерно-пізнавальному просторі».

1. Розгадай ребуси.

2. Склади пазли та знайди та розташуй на карті відповідне зображення.

3. З пропонованих карток-зображень знайди український національний костюм, або його елементи.

4. Розкажи будь який цікавий факт про історичне минуле Запоріжжя.

Освітня лінія «Мовлення дитини».

1.ТРВЗ (символичнасинектика)- за пропанованими символами прочитай прислів’я або приказку.

2. Склади пазли та назви казку та героїв.

3. Назви приказку або ( вірш на вибір дитини)

4. Доповни словечко, речення…

5. Відгадай загадки.

Кiлькiсть переглядiв: 399

Коментарi