Методика
використання карт розумових дій та коректурних таблицьН.Гавриш

Коректурні таблиці

/Files/images/1920x1080_dodge-charger.jpg

/Files/images/1920x180_dodge-charger.jpg

/Files/images/120x180_dodge-charger.jpg

/Files/images/120180_dodge-charger.jpg

Рекомендації щодо роботи з коректурними таблицями:

Дорослий оголошує запитання або завдання, діти виконують його, пояснюють свої дії; дорослий може прокоментувати відповідь, судження (надати додаткову інформацію, оцінити виконання, уточнити деякі факти тощо).

*

Основне завдання — завдяки уважному слуховому сприйняттю і зосередженому розгляданню таблиці знайти правильну відповідь і назватиправильне слово (слова);

Дати відповідь на запитання чи виконати завдання діти мають, використовуючи спеціальні фішки (геометричні фігури, дрібні предмети, якими діти накривають картинки-відповіді), а потім прокоментувати результат виконання завдання.

Діти працюють з розлінованою, але незаповненою коректурною таблицею-рамкою і набором предметних картинок-карток, заповнюючи клітинки згідно з усними завданнями дорослого або символічними вказівками на форму (колір, букву, число, величину тощо). Такі завдання розвивають здатність орієнтуватися в таблиці, вправляють у розумінні й правильному вживанні прийменників («між», «за», «перед», «під» тощо), просторових прислівників («вище», «нижче», «справа», «зліва») Основними засобами у роботі з коректурними таблицямиі прикметників (червоний, круглий, великий тощо);

Основними засобами у роботі з коректурними таблицями

є інтелектуально-мовленнєві завдання, ігри-вправи, які будуть постійно коригувати уявлення дітей про предмети, відчувати пов’язаність усього з усім; сприятимуть розвитку мислення й мовлення дітей, удосконаленню сприймання, уваги, пам’яті, формуванню у дошкільнят основ діалектичного світогляду, розкриттю їх творчих здібностей, забезпечуватимуть пізнавальну активність, стійкий інтерес до інтелектуальної діяльності.

Використання коректурних таблиць:

ефективний засіб «включення» дітей у заняття, тобто педагоги можуть використовувати їх на початку заняттяяк демонстраційний засіб;

під час проведення основної частини заняття, об'єднавши дітей у невеличкі підгрупи, можна запропонувати їм менші за розміром таблиці;

як своєрідну інтелектуальну гру, в якій діти змагатимуться поодинці або командами на швидкість реакції,під час проведення основної частини заняття, об'єднавши дітей у невеличкі підгрупи, можна запропонувати їм менші за розміром таблиці; точністьіширотусприйняття, багатший словник тощо.

/Files/images/12180_dodge-charger.jpg

*
Кiлькiсть переглядiв: 10371

Коментарi