Річні завдання на 2019-2020 навчальний рік

1. Розпочати роботу з формування у дітей навичок міжособистісних взаємин, соціальних норм і ролей, соціальної компетентності дитини. (1рік).

Очікувані результати:

· підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів з даного питання;

· створити «банк інформації» до річного завдання;

· збагатити «педагогічну скарбничку» ігровими вправами, медіапродуктами щодо набуття соціальних навичок дошкільниками;

· формувати основи соціальної адаптації та життєвої компетентності у дошкільників.

2. Удосконалити форми освітньої роботи засобами педагогічних технологій (Lego технології, ТРВЗ, З. Дьєнеша, Н.Гавриш, М. Монтессорі) спрямованих на розвиток особистості дитини ( 3 рік).

Очікувані результати:

· поглибити освітній рівень педагогів шляхом проведення тренінгів, обміну досвідом;

· забезпечити укомплектування розвивальними посібниками за певними технологіями;

· зробити освітній процес цікавим для дітей;

· забезпечити активну участь батьків у впровадженні технологій;

3. Розпочати роботу з використанням прийомів мнемотехніки в корекційній роботі з дітьми з ТРМ ( 1 рік).

Очікувані результати:

· познайомити педагогів з особливостями, принципами технології, етапами роботи з мнемо таблицями;

Кiлькiсть переглядiв: 267

Коментарi