Річні завдання на 2019-2020 навчальний рік
1. Розпочати роботу з формування у дітей навичок міжособистісних взаємин, соціальних норм і ролей, соціальної компетентності дитини. (1рік).
Очікувані результати:
· підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів з даного питання;
· створити «банк інформації» до річного завдання;
· збагатити «педагогічну скарбничку» ігровими вправами, медіапродуктами щодо набуття соціальних навичок дошкільниками;
· формувати основи соціальної адаптації та життєвої компетентності у дошкільників.
2. Удосконалити форми освітньої роботи засобами педагогічних технологій (Lego технології, ТРВЗ, З. Дьєнеша, Н.Гавриш, М. Монтессорі) спрямованих на розвиток особистості дитини ( 3 рік).
Очікувані результати:
· поглибити освітній рівень педагогів шляхом проведення тренінгів, обміну досвідом;
· забезпечити укомплектування розвивальними посібниками за певними технологіями;
· зробити освітній процес цікавим для дітей;
· забезпечити активну участь батьків у впровадженні технологій;
Очікувані результати:
· познайомити педагогів з особливостями, принципами технології, етапами роботи з мнемо таблицями;