Вчитель-логопед працює не тільки над виправленням неправильної вимови звуків. Корекція звуковимови - це тільки верхівка айсберга. Логопед працює з усіма порушеннями мовлення: загальним недорозвиненням мовлення; її відсутністю, порушеннями голосу, темпу і тембру мови, мовними відхиленнями внаслідок патології центральної нервової системи. На жаль, багато хто про це недостатньо обізнані і недооцінюють важливість своєчасної логопедичної допомоги. Рання діагностика мовленнєвих відхилень є запорукою успішних логопедичних занять.За даними статистики, на жаль, число мовних розладів зростає з року в рік, у зв’язку з цим актуальність проблем корекції мовних порушень у дітей вже приймає глобальний характер. Процес коригування мовлення у дитини - тривалий шлях, який вимагає величезного терпіння його батьків і близьких, дисципліни з боку самої дитини. Однак тільки цей важкий шлях може призвести до позитивних результатів і успішного навчання в школі.
Якщо вашій дитині важко спілкуватись зі своїми однолітками,і ви помітили, що її мова значно відстає віднорми зверніться за консультацією до логопеда. Виясніть, що стало причиною.Можливо видуже мало спілкуєтесь з вашою дитиною,і вона просто не чує розмовної мови. Тоді негайно почніть більше спілкуватись з дитиною, читати казки, вірші,активно займатись малюванням та ліпленням.Підставою для відвідування логопеда є неправильна вимова звуків.Свистячі:«С», «З», «Ц» - малюк повинен чітко вимовляти до кінця третього року життя.Шиплячі і сонорні:«Ш», «Ж», «Ч» і «Л», «Р» до кінця п’ятого року життя.Якщо ви помітили помилки і вас тривожить мова вашої дитини зверніться до логопеда за консультацією і невідкладно. Чим довше малюк буде картавити і шипилявити ,тим міцніше закріпиться у нього неправильна вимова і тим важче у майбутньому буде виправитидефект.